Marketing Kommunikáció, PR
Az, hogy mennyire és milyen gyorsan értik meg a leendő vásárlóid, hogy mit? miért? és hogyan csinálsz, tehát, hogy miben vagy jobb és más mint a konkurenciád – annál nagyobb hatása lehet a bevételre. Két ember között a kommunikáció az ami képes az értéket átadni és megláttatni.
Milyen felületeken segítünk neked a kommunikációba?
Social Média
PR
Social Média
Ma egyre több Social Média felület jelenik meg, van amik hatékonyabbak van amik kevésbé hatékonyak.
Az, hogy ki mikor melyik felületen mit vesz észre azt megjósolni lehetetlen, ami biztos:
Ha nem vagy jelen akkor Téged nem fognak észrevenni, ami a következő hátrányokkal jár:
- Az emberek abban bíznak amit-akit ismernek
- Nem fogják ismerni a márkád, így kevésbé vásárolnak tőled
- Nagyon lassan fogsz fejlődni, mert nem jut el elég helyre az üzeneted
- Sokkal nehezebb lesz az értékesítésed, mert fel kell építeni a bizalmat
- Ha nem látnak sehol nem fognak felkérni műsorokba, újságcikkekbe, rádióműsorokba, podcastba stb.
- Nem tudod majd az áraidat megfelelően növelni mert alig lesz szerződött ügyfeled
- Kevés lesz a bevételed és nagy a marketing költséged a bevételhez képest.
Melyik felületeken Kommunikálunk:
Google MyBusiness
TikTok*
Youtube
Csomagjaink:
12 poszt/hónap
Mit tartalmaz?
- Szövegek elkészítése, profi szövegíróval
- Poszt képek elkészítése
- Posztok létrehozása
- Posztok időzítése
- Storyba való kihelyezése
16 poszt/hónap
Mit tartalmaz?
- Szövegek elkészítése, profi szövegíróval
- Poszt képek elkészítése
- Posztok létrehozása
- Posztok időzítése
- Storyba való kihelyezése
20 poszt/hónap
Mit tartalmaz?
- Szövegek elkészítése, profi szövegíróval
- Poszt képek elkészítése
- Posztok létrehozása
- Posztok időzítése
- Storyba való kihelyezése
*TikTok, YouTube videókat nem mi készítjük el, mi a tartalmat fogjuk managelni.
PR - Public Relations
A PR olyan marketing tevékenység ahol a különböző kis és nagy médiumokba jelenünk meg, tipikusan offline szokott lenni, de manapság már kiegészültek az offline médiák online lehetőségei is, amik szintén a forgalom irányítást hivatottak elvégezni weboldalunkra vagy egy űrlapra stb…
PR kommunikáció fő eszközei:
-
Fizetett Média megjelenés
(HVG, Portfólió, Forbes, Nők Lapja, RTL klub, rádió műsorok. ) -
Organikus Média megjelenés
(tipikusan kisebb médiumokban való megjelenés)
Mi a fő különbség a kettő között?
- A Fizetett média megjelenéssel tipikusan mi akarunk bejutni különböző médium felületekre, szemben az Organikussal, ahol egy elkészült cikkre keresünk sk partnert
- A fizetett média esetében 1-2 médiumban jelenünk meg, amik tipikusan nagyobbak, míg az Organikus PR-nál, akár több 100 médiummal kerülünk kapcsolatba, de az ő döntésük, hogy beveszik a cikked vagy sem
- A Fizetett PR esetében az árak tipikusan magasak, míg az Organikus PR esetében az árak sokkal kedvezőbbek
- A Fizetett PR esetében garantált, hogy az adott médium olvasóihoz eljut az üzenetünk, míg az Organikus esetében nem lehet tudni, hova fog eljutni a cikk
- A Fizetett PR-al célzottan, tűpontosan belőhetjük a célcsoportot, az Organikus PR esetében viszont sok felületre jut el, de nem biztos, hogy a célcsoportunkhoz
- Az Organikus PR inkább népszerűsítésre való Míg a Fizetett Pr inkább a célcsoporthoz való pontos eljutás.